ictteam198.reismee.nl

De laatste dag.

We hebben de afgelopen tijd niet echt speciale dingen meegemaakt, behalve dan dat we de verjaardag van Laura hebben gevierd afgelopen maandag. We hebben het final report ingeleverd en hebben voor de laatste keer afgesproken met de buddies, Hope en Chris. Rond 11 uur vandaag zullen Jimmy en Damaris langskomen om onze laptop mee te krijgen als cadeautje.

Gisteren kregen we tijdens het winkelen ineens van Damaris, die we tegenkwamen, te horen dat we vandaag een meeting hebben om 3 uur met Sasol. Het nieuwe labteam komt vanmiddag in Kitui aan en die zulllen de rest van de dag met het labteam van nu in het lab zijn voor de overdracht van hun project. Verder hebben we alles nu gepakt en zijn vrijwel klaar om te gaan. Morgenvroeg gaan we rond half 9 weg naar Nairobi.

Ik(Stefan) zal, wanneer we terug zijn van vakantie, nog een laatste bericht met foto's op de site plaatsen. Dit zal tijdens de vakantie niet gaan omdat we dan geen internet hebben.

Reacties

Reacties

Ine

Hoi jongens

DE LAATSTE DAG......

WIJ WENSEN JULLIE EEN SUPERVAKANTIE TOE.
GENIET, GENIET EN GENIET.
PAS GOED OP ELKAAR EN TOT DE 23E

GROETJES PETER EN INE

berta en Frans

Hé jongens....

écht de laatste dag!!!
Een hele mooie reis gewenst... Geniet er goed van en haal eruit, wat erin zit!!!
En geniet natuurlijk nog heerlijk van elkaars gezelschap!!! Jullie hebben dit alles toch samen gemaakt!!!

Tot ziens ...op de 23e!

groetjes Frans en Berta

Eri

Stefan, wij wensen jou en je reisgenoten een hele gezellige en zonnige vakantie toe. Geniet ervan en ik wacht op het laatste reisverhaal en de foto's!!
Tot ziens in Kerkdriel!!

Groetjes Eri en fam.

Lesley

Heey jongens, nog even een bericht van mij.

Wat gek he, de laatste dag. Ik weet nog dat onze laatste dag ook zo gek was. Dat je dan na 3 maanden weggaat. Waarschijnlijk een dubbel gevoel, want je bent nog niet klaar, maar je hebt je er op ingesteld dat je na 3 maanden het eind in zicht hebt en bijna naar huis gaat. Eerst lekker genieten van de vakantie.
Gaan jullie op safari?

Heel veel plezier nog!

Ik zie jullie graag na jullie reis nog eens een keer om het over jullie ervaringen te hebben. Ik heb alles gevolgd, maar dat is natuurlijk anders dan wanneer we het er in levende lijve over hebben. Ik vond trouwens niet dat ik elke keer berichten moest plaatsen. Heb wel echt genoten van jullie foto's. Was een beetje een herleving van mijn ervaringen in Kenia.

Haha wacht maar tot je weer in Nederland bent en iedereen vraagt "Hoe was het?".

Groetjes,

Lesley

Rieki Penders

Hoi Stefan, ik wens je nog een hele fijne vakantie de komende weken. Veel duikplezier!
Groetjes,
Rieki

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!